1) Πως μπορώ να παραγγείλω;
Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή. Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στην σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης ή πραγματοποιήστε την αγορά ως επισκέπτης χωρίς να δημιουργήστε λογαριασμό. Μόλις επιλέξετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε και τα τοποθετήσετε στο Καλάθι Αγορών, μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Ακολουθείστε τα βήματα.
2) Είναι ασφαλές να κάνω online αγορές στο twenty7shoes.gr να παραγγείλω;
Το κατάστημα λαμβάνει κάθε πρόσφορο μέτρο υιοθετώντας σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς.
Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου e-Commerce της τράπεζας και είναι απόλυτα ασφαλείς.
3) Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Όχι, δεν είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό για να παραγγείλετε στο twenty7shoes.gr Επιλέγοντας «Αγορά ως επισκέπτης» κάνετε τις αγορές σας χωρίς τη δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό, σας δίνετε η δυνατότητα να αποθηκεύσετε προσωπικά στοιχεία και διευθύνσεις αποστολής, ώστε να μη χρειάζεται να τα γράφετε σε κάθε παραγγελία σας, και να χρησιμοποιήσετε τη Λίστα Επιθυμιών.Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.
4) Εχω μετανιώσει για την αγορα που εχω κανει , πως μπορώ να κάνω αλλαγή ;
Βασική μας προτεραιότητα είναι ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, όμως εφόσον επιθυμεί να αλλάξει ένα προιόν, μπορεί να το κάνει εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ενημερώνοντας την twenty7shoes.gr άμεσα είτε με e-mail ( info@twenty7shoes.gr ) είτε τηλεφωνώντας μας στο 2541023610
5) Γιατί απορρίφθηκε η κάρτα μου;
Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.
6) Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις;
Συνεργαζόμαστε με την Acs και την Courier Center.
7) Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους.
8) Τι κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα;
Όλα τα προϊόντα μας περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους και συσκευάζονται επιμελώς. Αν, ωστόσο, αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
9) Πως ξέρω ότι επέλεξα σωστά το μέγεθός μου;
Θα υπάρχει οδηγός μεγεθών. Η πλειονότητα των σχεδίων μας έχουν κανονικές φόρμες. Άρα η επιλογή του μεγέθους δε θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε και να σας συμβουλεύσει.